logo

SCHOPNÝ V JAKÝCHKOLIV PODMÍNKÁCH

 

VZNĚTOVÝ MOTOR 3.0L V6 MULTIJET II (250hp/57Nm of torque)

Vznětový přeplňovaný motor 3.0 V6 přináší čistou technologii pro nízké emise CO2. Čistý a rafinovaný motor pomáhá dosáhnout optimální spotřeby paliva při fascinujícím výkonu. V kombinaci s moderní osmistupňovou automatickou převodovkou může Jeep® Grand Cherokee modelového roku 2016 táhnout až 3500 kg těžký přívěs, což znamená, že hravě odtáhnete všechny své hračky kamkoliv se vám zachce

 

VZNĚTOVÝ MOTOR 3.0L V6 MULTIJET II (190hp/570Nm of torque)

Vznětový přeplňovaný motor 3.0 V6 přináší čistou technologii pro nízké emise CO2. Čistý a rafinovaný motor pomáhá dosáhnout optimální spotřeby paliva při fascinujícím výkonu. V kombinaci s moderní osmistupňovou automatickou převodovkou může Jeep® Grand Cherokee modelového roku 2016 táhnout až 3500 kg těžký přívěs, což znamená, že hravě odtáhnete všechny své hračky kamkoliv se vám zachce

 

VZNĚTOVÝ MOTOR 3.0L V6 MULTIJET II (286hp/347Nm of torque)

Motor 3.6L Pentastar® V6 využívá vynikající osmistupňovou automatickou převodovku s řazením pádly pod volantem. Režim Eco přispívá k dosažení skvělé spotřeby. S volitelným paketem Tažení však dokáže táhnout až 2812 kg těžký přívěs.

 

VZNĚTOVÝ MOTOR 3.0L V6 MULTIJET II (352hp/520Nm of torque)

Motor 5.7L V8, který využívá technologii Fuel Saving se může pochlubit působivým výkonem 259 kW při 5200 ot./min, točivým momentem 520 Nm a tažnou kapacitou 3356 kg. Nová osmistupňová automatická převodovka a režim Eco pomáhají dosáhnout vynikající spotřeby paliva.

 

JEMNÁ A ÚČINNÁ

OSMISTUPŇOVÁ PŘEVODOVKA

Špičkové účinnosti a potěšení z jízdy lze dosáhnout i díky elektrickému posilovači řízení, který umožňuje nastavení ovládací síly podle třech režimů: Sport, Normal a Comfort. Všechny motory využívají osmistupňovou automatickou převodovku, motory 3.0L Multijet II a 3.6L Pentastar jsou pak ve standardu vybavené funkcí Stop - Start.

 

REŽIM ECO

Režim Eco pomáhá zlepšit spotřebu paliva prostřednictvím změny schématu řazení, změny volnoběžných otáček a interaktivním vypínáním dodávky paliva při zpomalování. V modelech vybavených motorem V8 řídí režim Eco také deaktivaci válců Fuel Saver. U vozidel s pneumatickým odpružením Quadra-Lift® režim Eco rovněž sníží světlou výšku vozidla po překročení rychlosti 88 km/h. U modelů s pohonem všech čtyř kol se v režimu 4H změní poměr rozdělení točivého momentu mezi přední a zadní nápravou, což pomáhá dále snížit spotřebu paliva.

 

KONTROLA TRAKCE SELEC-TERRAIN®

Legendární schopnosti vozidel Jeep® zlepšuje systém kontroly trakce Selec-Terrain®, který nabízí pět režimů pro zdolání jakýchkoliv podmínek včetně sněhu. Trakci zlepšují rovněž volitelné systémy pohonu všech kol Quadra-Trac II® nebo Quadra-Drive® II. Volitelné pneumatické odpružení Quadra-Lift® pak nabízí pět možností nastavení světlé výšky pro optimální jízdní výkon.

 

 

PNEUMATICKÉ ODPRUŽENÍ QUADRA-LIFT®

Tento revoluční systém poskytuje maximální kontrolu podvozku díky možnosti zvýšení světlé výšky až na 275 mm, což je o 55 mm více než činí normální jízdní výška. Světlou výšku lze také snížit, a to o 40 mm, což usnadňuje vjezd, vystupování i nakládání. Systém rovněž vyrovnává náklon vozidla v podélném směru, což napomáhá k lepšímu osvětlování vozovky.

 

ZVOLTE SI SYSTÉM POHONU VŠECH KOL

Quadra-Trac II® nabízí kontrolu trakce ve všech rychlostech, což pomáhá udržet jízdní stopu. Pokud dojde k prokluzu kol, točivý moment se přesměruje na nápravu s větší přilnavostí. Redukce potom pomáhá překonávat velké nerovnosti a šplhat přes kameny. Quadra-Drive® II poskytuje vynikající schopnosti díky elektronické uzávěrce diferenciálu ELSD, která dokáže přenést na kolo nebo kola až 100% točivého momentu. To pomáhá řidiči dosáhnout trakce za každého počasí, ať už na mokru nebo na suchu.